Designed and built with care, filled with creative elements

Image Alt

Pagalba

  /  Pagalba

Dažniausiai užduodami klausimai

Kam yra skirta internetinė Reflectus platforma?

Reflectus sistema yra sukurta palengvinti, supaprastinti bei automatizuoti reflektavimo ir grįžtamojo ryšio procesus. Internetinė platforma yra skirta šių procesų koordinavimui. Prisijungę prie savo paskyros internetinėje Reflectus platformoje, Jūs galėsite kurti refleksijos klausimynus, sudaryti refleksijų siuntimo tvarkaraščius bei analizuoti surinktus duomenis.

Kaip išbandyti Reflectus 30 dienų nemokamai? Ką gausiu bandomojoje versijoje?

Norėdami išbandyti Reflectus 30 dienų nemokamai, Jums tereikia susikurti paskyrą internetinėje Reflectus platformoje ir iškarto galėsite naudotis visais sistemos privalumais.

 

Bandomojoje versijoje Jums bus prieinami visi Reflectus funkcionalumai, tačiau po 30 dienų Jūsų prisijungimas prie internetinės „Reflectus“ platformos bus apribotas. Pasibaigus bandomajai versijai, visi Jūsų sukaupti duomenys ir toliau bus saugomi „Reflectus“ sistemoje. Norėdami ir toliau naudotis Reflectus paslaugomis, turėsite įsigyti Reflectus licenciją.

Kaip susikurti paskyrą Reflectus sistemoje?

Norėdami susikurti paskyrą Reflectus sistemoje:

 

1. Prisijunkite prie internetinės Reflectus platformos adresu http://edu.reflectus.lt;
2. Paspauskite mygtuką „Registruotis“;
3. Užpildykite visus privalomus laukus;
4. Paspauskite mygtuką „Registruotis“;
5. Patvirtinkite savo el. pašto adresą.

 

Pastaba. Norėdami naudotis Reflectus paslaugomis, turite sutikti su Reflectus naudojimosi sąlygomis ir taisyklėmis. Su jomis galite susipažinti paspaudę nuorodą, pateiktą registracijos lange.

Kaip turėčiau patvirtinti savo paskyros el. pašto adresą? Kodėl negaunu patvirtinimo laiško?

Tam, kad galėtumėte naudotis visais Reflectus sistemos funkcionalumais, turite patvirtinti savo el. pašto adresą:

 

  1. Sėkmingai sukūrus naują Reflectus paskyrą, nurodytu el. paštu yra išsiunčiamas patvirtinimo laiškas;
  2. Atidarykite gautą laišką ir paspauskite jame pateiktą nuorodą;
  3. Jei visus veiksmus atlikote tinkamai, būsite nukreipti atgal į internetinę Reflectus platformą, kurioje matysite pranešimą apie sėkmingai patvirtintą el. pašto adresą.

 

Jei negavote arba nepavyksta pasinaudoti paskyros patvirtinimo nuoroda:

 

  • Atidžiai patikrinkite, ar teisingai įvedėte savo el. pašto adresą;
  • Jei iš karto negaunate patvirtinimo laiško, pabandykite palaukti iki 10 minučių arba patikrinkite savo el. pašto nepageidaujamų laiškų aplanką;
  • Jei laiške gauta nuoroda yra neaktyvi (t. y. negalite jos paspausti), nukopijuokite nuorodą, įkelkite ją į naršyklės adreso juostą ir atidarykite;
  • Jei atidarius gautą nuorodą, matote klaidos pranešimą, pabandykite nukopijuoti nuorodą ir ją atidaryti su kita interneto naršykle;
  • Jei vis tiek negaunate paskyros patvirtinimo nuorodos, užpildykite Reflectus pagalbos formą arba parašykite mums pagalba@reflectus.lt.
Ką daryti, jei pamiršau savo prisijungimo slaptažodį? Kodėl negaunu slaptažodžio atstatymo nuorodos?

Jeigu turite Reflectus paskyrą, tačiau neprisimenate jos prisijungimo slaptažodžio:

 

  1. Prisijunkite prie internetinės Reflectus platformos adresu http://edu.reflectus.lt;
  2. Paspauskite mygtuką „Pamiršai slaptažodį?“;
  3. Įveskite el. pašto adresą, kuriuo registravotės Reflectus sistemoje ir paspauskite mygtuką „Gerai“;
  4. Nurodytu el. paštu bus išsiųstas slaptažodžio atstatymo laiškas;
  5. Atidarykite laišką ir paspauskite joje pateiktą slaptažodžio atstatymo nuorodą;
  6. Jei visus veiksmus atlikote tinkamai, būsite nukreipti atgal į internetinę Reflectus platformą, kurioje turėsite įrašyti savo naują slaptažodį.

 

Jei negavote arba nepavyksta pasinaudoti slaptažodžio atstatymo nuoroda:

  • Atidžiai patikrinkite, ar teisingai įvedėte savo el. pašto adresą;
  • Jei iš karto negaunate slaptažodžio atstatymo nuorodos, pabandykite palaukti iki 10 minučių arba patikrinkite savo el. pašto nepageidaujamų laiškų aplanką;
  • Jei laiške gauta nuoroda yra neaktyvi (t. y. negalite jos paspausti), nukopijuokite nuorodą, įkelkite į naršyklės adreso juostą ir atidarykite;
  • Jei atidarius gautą nuorodą, matote klaidos pranešimą, pabandykite nukopijuoti nuorodą ir ją atidaryti su kita interneto naršykle;
  • Jei vis tiek negaunate slaptažodžio nuorodos, užpildykite Reflectus pagalbos formą arba parašykite mums pagalba@reflectus.lt.

Kam yra reikalinga Reflectus programėlė?

Reflectus sistema yra sukurta palengvinti, supaprastinti bei automatizuoti reflektavimo ir grįžtamojo ryšio procesus. Mobilioji programėlė yra skirta vartotojams, norintiems dalyvauti Jūsų koordinuojamame reflektavimo procese. Naudodamiesi mobiliąja programėle, kiti vartotojai galės gauti ir pildyti Jūsų sudarytus refleksijos klausimynus, analizuoti asmeninius duomenis bei stebėti savo progresą.

Kaip atsisiųsti Reflectus programėlę? Kiek ji kainuoja?

Priklausomai nuo Jūsų įrenginio operacinės sistemos, Reflectus programėlę galite atsisųsti iš Google Play arba App Store parduotuvių. Prisijungę prie atitinkamos parduotuvės, paieškos lange įveskite raktažodį Reflectus ir sekite pateiktas atsisiuntimo nuorodas.

 

Reflectus programėlė yra visiškai nemokama.

Kokiems įrenginiams tinka Reflectus programėlė?

Reflectus programėlė yra skirta išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, palaikantiems Android arba iOS operacines sistemas.

Kaip susikurti paskyrą Reflectus programėlėje?
  1. Atsisiųskite Reflectus programėlę į savo išmanųjį įrenginį.
  2. Atidarę programėlę pirmą kartą, būsite nukreipti į paskyros kūrimo langą, kuriame turės įvesti visą reikalingą informaciją – savo vardą, pavardę bei el. pašto adresą.
  3. Paspauskite mygtuką „Baigti registraciją“.

 

Pastaba. Susikūrę paskyrą, Reflectus programėle galėsite naudoti iš karto, t. y. iš pradžių neturėsite patvirtinti savo el. pašto adreso. Atsivežlgiant į tai, rekomenduojame atidžiai patikrinti, ar jūsų įvestas el. paštdo adresas yra teisingas.

Ar registruojantis būtina nurodyti el. pašto adresą?

Registruojantis Reflectus programėlėje yra privaloma nurodyti galiojantį savo el. pašto adresą. Taip yra sukurta dėl to, kad:

 

  1. Savo duomenis galėtumėte peržiūrėti, bet kuriame išmaniajame įrenginyje (t. y. prisijungę prie kito išmanaus telefono ar planšetinio kompiuterio, galėsite matyti visą savo reflektavimo istoriją);
  2. Pamiršus prisijungimo prie „Reflectus“ programėlės slaptažodį, atkuriamoji slaptažodžio nuoroda bus išsiųsta nurodytu el. paštu.
Ką daryti, jei užmiršau Reflectus programėlės prisijungimo slaptažodį? Kodėl negaunu slaptažodžio atstatymo nuorodos?

Jeigu užmiršote Reflectus programėlės prisijungimo slaptažodį:

 

  1. Atidarykite Reflectus programėlę;
  2. Paspauskite mygtuką „Prisijungimas“, o tada – „Pamiršai slaptažodį?“;
  3. Įveskite el. pašto adresą, kuriuo registravotės Reflectus sistemoje ir paspauskite mygtuką „Gauti naują“;
  4. Nurodytu el. paštu bus išsiųstas slaptažodžio atstatymo laiškas;
  5. Atidarykite laišką ir paspauskite joje pateiktą slaptažodžio atstatymo nuorodą;
  6. Jei visus veiksmus atlikote tinkamai, būsite nukreipti atgal į internetinę Reflectus platformą, kurioje turėsite įrašyti savo naują slaptažodį.

 

Jei negavote arba nepavyksta pasinaudoti slaptažodžio atstatymo nuoroda:

  • Atidžiai patikrinkite, ar teisingai įvedėte savo el. pašto adresą;
  • Jei iš karto negaunate slaptažodžio atstatymo nuorodos, pabandykite palaukti iki 10 minučių arba patikrinkite savo el. pašto nepageidaujamų laiškų aplanką;
  • Jei laiške gauta nuoroda yra neaktyvi (t. y. negalite jos paspausti), nukopijuokite nuorodą, įkelkite į naršyklės adreso juostą ir atidarykite;
  • Jei atidarius gautą nuorodą, matote klaidos pranešimą, pabandykite nukopijuoti nuorodą ir ją atidaryti su kita interneto naršykle;
  • Jei vis tiek negaunate slaptažodžio nuorodos, užpildykite Reflectus pagalbos formą arba parašykite mums pagalba@reflectus.lt.
Susidūriau su techninėmis programėlės problemomis. Ką turėčiau daryti?

Jei naudodamiesi Reflectus programėlę, susidūrėte su techninėmis problemomis, galite pabandyti vieną iš žemiau nurodytų sprendimo būdų:

 

  1. Uždarykite ir iš naujo atidarykite programėlę. Dažnu atveju vartotojai, tik užmigdo veikiančią programėlę ir ją pakartotinai atidaro. Norėdami pilnai uždaryti programėlę, turėsite atverti įrenginyje veikiančių programėlių sąrašą, surasti Reflectus programėlę ir išjungti jos veikimą.
  2. Iš naujo paleiskite (perkraukite) savo išmanųjį įrenginį.
  3. Ištrinkite programėlę ir atsisiųskite ją iš naujo.

 

Jei nei vienas iš nurodytų būdų nepadės, užpildykite Reflectus pagalbos formą arba parašykite mums pagalba@reflectus.lt, nurodant:

  • Kokia buvo problema;
  • Kada ji pasireiškė (kokį veiksmą bandėte atlikti ir kokius veiksmus atlikote prieš tai);
  • Kokį naudojate išmanųjį įrenginį (tipą ir modelį).

Neradote atsakymo į klausimą?

Užpildykite šią formą ir mes su Jumis susisieksime.