Designed and built with care, filled with creative elements

Image Alt

Informacija apie seminarą

  /  Informacija apie seminarą

Turite klausimų? Norite užsisakyti seminarą? Susisiekite su mumis.

KELIAS Į SĖKMINGĄ BENDRADARBIAVIMĄ MOKYKLOJE PER EMPATIJĄ IR ATJAUTĄ SAU

Tikslas – įgyti efektyvaus mokymosi įgūdžių, suprasti, kaip veikia motyvacija ir kaip ją naudoti mokymesi.

 

Mokytojo kasdienybė kupina ne tik džiaugsmų, bet ir iššūkių. Situacijose, kai moksleiviui nepavyksta patenkinti savo poreikių, neretai skauda ne tik jam, bet ir mokytojui. Kad mokytojas galėtų užmegzti ryšį su moksleiviu ir turėtų resursų empatiškai sureaguoti į iššūkingą moksleivio elgesį, visų pirma mokytojas turi suprasti ir atjausti save. Kuo geriau mokytojas geba analizuoti ir priimti savo vidinį pasaulį, tuo dažniau jis gali padėti tai padaryti ir mokiniams.

 

Per empatija grįstą santykį su mokytoju, moksleiviai mokosi atpažinti ir priimti savo mintis ir jausmus bei už jų slypinčius poreikius, atranda būdų kaip šiuos poreikius patenkinti nekenkiant sau ir kitiems. Taip pat empatiškos mokytojo reakcijos (ypač iššūkingose situacijose) sustiprina ryšį tarp mokytojo bei mokinio bei skatina mokinį bendradarbiauti.

 

Šis seminaras – tai kvietimas patyrinėti ir normalizuoti procesus, kurie vyksta mokytojo viduje, kai jis susiduria su nepatogiu mokinių elgesiu.

 

Seminaro tikslas – lavinti mokytojų savirefleksijos gebėjimą ir atjautą sau supažindinant mokytojus su empatinio bendravimo (angl. non-violent communication) teorijos pagrindiniais principais ir metodais bei skatinant pritaikyti šias žinias praktiškai sprendžiant iššūkingas situacijas mokykloje.

 

Trukmė – 6 akad. val.

 

Gabrielė Rimkutė

Psichologijos bei sociologijos išsilavinimą turinti lektorė, kuri ypatingą dėmesį skiria socialinių - emocinių įgūdžių ugdymui(si) tiek kasdienybėje, tiek formaliame bei neformaliame švietime;

Gabrielė turi pedagoginio darbo patirties su įvairaus amžiaus žmonėmis, yra programos „Renkuosi mokyti!“ alumnė, buvo šios programos komunikacijos koordinatorė;

Reflectus programų bendraautorė bei lektorė.