MOKYTOJO REFLEKTYVIOJI PRAKTIKA: MITAS AR REALYBĖ?
Tikslas – įgyti reflektavimo apie išgyventą patirtį būsimoje profesinėje veikloje gebėjimus, modeliuojant kasdienio gyvenimo scenarijus, formuoti mentalinės referencijos schemas bei naratyvus, kurie teikia prasmę ne tik asmeniniam tobulėjimui ir savižinai, bet ir ugdytinių elgesio modeliavimui.
Pristatomi skirtingi refleksijos modeliai ir konkretūs metodai, skatinantys refleksiją, kaip priemonės savo patirčiai analizuoti, integruojant juos į socioedukacinės veiklos procesus, padedant įsisąmoninti savo požiūrį į atliekamą veiklą, numatant tinkamas veiklos atlikimo strategijas ir perspektyvas, efektyviau ir kokybiškiau įvertinant bei keičiant atliekamus veiksmus, priimant kompleksinius sprendimus įvairiose profesinės veiklos situacijose, plėtojant visuminę savo kaip specialisto kompetenciją.
Trukmė – 6 akad. val.
(*Galima registruotis seminarui nuo kovo mėn.)